stokrotki w sosie greckim

stokrotki1

stokrotki2

Na blogu kolorystycznie wieje nudą pomimo tego, że w gamie moich ulubionych barw znajdują się również szarości, stonowane zielenie, granaty a nawet czerń. Jednak lato widzę bielą, błękitem, lekkim różem, pomarańczą. Zainspirowana zdjęciami Oliny z  jej ubiegłorocznej wyprawy na Kretę, postanowiłam wykorzystać dominujące w albumie barwy. Tą prostotę obrazu chciałam Wam przekazać za pomocą błękitnych stokrotek. Jeśli Olina pozwoli, zamieszczę chociaż jedno zdjęcie z jej wielkich, greckich wakacji, na które ja cierpliwie wciąż czekam 😉

 

2 thoughts on “stokrotki w sosie greckim

  1. Ola pisze:

    Nie potrzebujesz na to mojego pozwolenia 🙂 Dodam, że ja wciąż cierpliwie czekam aż te wakacyjne krajobrazy przelejesz na płótno… 🙂

Skomentuj

